Nowości:

Marketing prawniczy

Marketing prawniczy

Marketing prawniczy
Wiele osób jest utwierdzonych w przekonaniu, że osoby pracujące w branży prawniczej nie mogą reklamować swojej działalności. Pomimo że jest to prawdą, to istnieją pewne sposoby, dzięki którym adwokaci czy radcy prawni mogą propagować swoją działalność. Jednym z nich jest marketing prawniczy. Należy jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach etycznych, które powinny być przestrzegane przez wszystkie osoby pracujące w branży prawniczej. Zabronione jest bowiem nachalne reklamowanie swojej działalności poprzez składanie nieprawdziwych obietnic czy porównywanie się do konkurencji.

Marketing prawniczy powinien opierać się na informowaniu o działalności danej kancelarii. Ważne jest, aby unikać zachwalania danego adwokata czy radcy prawnego. Zamiast tego lepiej przejrzyście i klarownie zaprezentować, czym dokładnie specjalizuje się dana osoba. Należy pamiętać, że branża prawnicza jest ewenementem i w jej przypadku działania reklamowe powinny przebiegać w zupełnie inny sposób niż w większości zawodów. Marketing prawniczy posiada wiele zalet, natomiast należy pamiętać, że jego prowadzenie powinno przebiegać według przyjętych norm.